středa 5. června 2019

Melounové spodní kalhotky

Další variace na téma spodní kalhotky, tentokrát z úplně úžasné melounové látky. Střih pokaždé trochu modifikuju, takže se od svého originálu už docela dost liší, ale o to víc mi sedí.

Tentokrát jsem zvolila lemování, které jsem dřív dělala na tričkách. Šít úplet na obyčejném šicím stroji není jednoduché, tak vymýšlím, co by mi vyhovovalo natolik, abych byla s výsledkem spokojená.

Spojovací švy dílů kalhotek šiju normálním rovným stehem.




Okraje jsem začistila pomocí žebrového úpletu. Vyrobila jsem si pás široký 3 cm a přeložila ho tak, aby mi vznikl pásek 1.5 cm. Tento pásek jsem nejdřív cik-cak stehem našila na lícovou stranu, pak ho otočila do rubu a z lícové strany kalhotky ještě prošila trojitým cik-cak stehem. To mi přijde zatím jedno z nejefektnějších řešení.



A ještě jeden postřeh. Pokud mají spodní kalhotky lemování z bavlněného úpletu, je to daleko pohodlnější a příjemnější na nošení než klasické polyesterové ozdobné lemovky.

2 komentáře:

  1. Moc hezké! Nejprve jsem se chtěla radovat, že jako "látka vyrobená z melounů :))", ale i tohle je teda fajn. Díky za další inspiraci. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, látka vyrobená z melounů, to bych taky chtěla! :D Ze slupek teda...červené by se snědlo, ze slupek pěkně vyrobit látku :)

      Vymazat