neděle 14. srpna 2016

Jak na průchodky

Průchodky – super slovo, už nemusím používat „takový ten cvoček s dírkou“. Mám balení po 10 a 8 jich potřebuju, tak jsem se rozhodla ty dvě využít na nacvičení a udělat z toho takový malý návod, protože možná nejsem jediná, který s těmito doplňky pravidelně zápasí.

Budete potřebovat: balení průchodek, látku (popřípadě kus oděvu) a kladívko.

 
Přiložený kroužek k podložení dáte nahoru stranou, jak je vidět na fotce, na to položíte látku a do otvoru zasadíte „čuflík“ na nástavci. Bušíte do toho jako o život, než vám vnikne v látce dírka. Popřípadě si můžete pomoci nůžkami.


Kroužek k podložení otočíte, abyste ho měli vzhůru tou stranou, která má na okraji drážku. Na kroužek položíte jednu část průchodky viz fotka. Na to navléknete látku a a přes ni položíte druhou část průchodky.



Do otvoru zasadíte čuflík na nástavci a znovu bušíte jako o život, nejvíc se mi osvědčilo dávat hned zpočátku velké rány, aby se celé sestava moc nehnula. A máte hotovo! Na první fotce vidíte rub průchodky, na druhé fotce líc průchodky (předem je dobré s tím počítat a líc sladit s lícem vašeho výtvoru).




První dvě průchodky jsem si vyzkoušela na kusu látky a v příštím článku se dozvíte, co jsem to vlastně tvořila ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat