pondělí 28. března 2016

Ještě jedno triko a Bezpřístřešníci

Tak a tohle je asi už poslední tričko, nějak jsem se rozjela a nevěděla, kdy zastavit :) K tomu jsem si ještě jedno nové koupila a teď se začnu věnovat jinému kousku oblečení. Triko je stále podle stejného střihu.


A kdo jsou bezpřístřešníci? Jiným slovem bezdomovci a knížka, kterou vidíte před sebou, je takovým zápisníkem jednoho sociálního pracovníka, který byl s bezdomovci denně v kontaktu a příběhy si zapisoval, zapisoval a zapisoval, až z toho vznikla tato kniha :)



Knížku si můžete objednat na webu bezpristresnici.cz, já ji koupila v knihkupectví u Strossmayerova náměstí v Praze v Holešovicích. Měla jsem na ni zálusk už dříve a pak jsem ji uviděla ve výloze, tak to bylo jasné. Je to teda dárek, takže jsem ji nečetla, jen malinko nakoukla ;) a vypadá dobře :)

2 komentáře: