neděle 22. února 2015

Jak vzniká pásek k sukni + jednoduchá konstrukce sukně

Šiju si další dlouhou sukni a jelikož je to bez střihu, rozhodla jsem se jednotlivé kroky zaznamenat fotoaparátem.
Pásek tvořím tak, že si střihnu požadovaný pruh látky do oblouku, který kopíruje pasovou linii sukně.

Jsou to dva pruhy podél sešité, přičemž na jeden je pro větší pevnost nažehlený vlizelín.

Když připravený pásek obrátím lícem nahoru, vypadá takhle:

Pásek přišiju líc k líci na pas sukně. Přišila jsem ho tou podžehlenou pevnější částí. Z lícu to vypadá takto:

Z vnitřní strany sukně pak takto:

Pro zpevnění jsem pásek ještě podélně prošila. Pak jsem vnitřní díl zahnula směrem dovnitř a v ruce přišila k sukni. Vše je pak krásně začištěné. Dokončená sukně zde:

 Ještě přihládám konstrukci sukně, kterou si můžete nanést rovnou na látku pomocí křídy či fixy, které se vypere. Konstrukce se nanáší na látku přehnutou v rohu (látku uchopíte za cíp a přehnete na půl), takže ve vrcholu v bodu A bude úhel 45°C a svislá přímka bude ohyb látky. Od tohoto přehybu nanášíte svoje míry, z bodu A vedete kružnice, délku volíte podle potřeby. Pokud byste měli nějaké dotazy, napište mi do komentářů pod článkem :)


Žádné komentáře:

Okomentovat