úterý 23. září 2014

Samé změny

Může se zdát, že se nic neděje, ale bohužel (?) se toho děje v poslední době až moc :) Bylo potřeba udělat v některých věcech pořádek, "dělání pořádku" končí dnešním dnem a stejný den začíná Kurz konstrukce střihů u Ireny Čihákové. Chtěla jsem se přihlásit na celoroční Školu šití, ale už v srpnu bylo plno.
Konstrukce střihu mě v poslední době docela přitahuje, je zajímavé zjišťovat souvislost mezi placatým střihem na papíře a 3D objektem ve formě oblečení. Je to vlastně takové oplášťování lidí. Na vysoké škole jsem si prošla dosti intenzivní výukou Deskriptivní geometrie, kde jsme "vrhali" stín z válce na kužel, takže s "bruslí" a kružítkem jsem skoro kámoška :)


zdroj http://patntf.com

Dnes večer mám první hodinu střihu, tak jsem na to zvědavá.

Žádné komentáře:

Okomentovat