neděle 23. února 2014

Košile bližší než kabát II. - narozeninová edice :)

Další z projektů na téma pánská košile.
Látka je z kolekce Nordika od mladé návrhářky Jeni Baker. Dá se koupi i u nás, i když docela draze, ale tak když to má být dárek ;) Moje druhá košile, při práci jsem si už byla jistější než minule, dle návodu jsem nejdřív sesadila přední a zadní díl a pak přišel na řadu límeček:


a tady už jsou kousky límečku sesazené k sobě:
 (vnitřní strana)

(vnější strana)


Práce se vzorkovanou látkou je jednodušší než s jednobarevnou, člověk se má alespoň čeho chytit.
Nasazování límečku na košili mě vždycky potrápí.



Všechny díly jsou obšité v okraji, košile pak lépe drží tvar. Rukávy přicházejí na řadu až ke konci, modeluje se otvírání a manžety.



Nakonec jsem založila dolní lem a košile už čeká jen na knoflíky.


A tradá!


Žádné komentáře:

Okomentovat