pátek 17. dubna 2020

Veritas Famula návod a obsluha

Můj šicí stroj Veritas zatím pěkně slouží (musím zaklepat), nedávno se mi rozpadla pružinka v pedálu, ale vyměněna a zase šlape :)

Jelikož teď šije celé Česko – alespoň to tak vypadá, chodí mi hodně dotazů ohledně funkcí stroje a náhradních dílů.

Původní návod na Veritas Famula jsem dala na datoid:
Návod k obsluze šicí stroj Veritas Famula 4681, 4691, 4692, 4881, 4891, 4892


Jestli umíte rusky, mohou se vám hodit tato videa (první je o základních obsluze a funkcích stroje, druhé video už je trochu rozborka sborka):




Pokud rusky neumíte, i tak se můžete z videa něco dozvědět, i když si to možná jako já budete muset pustit několikrát :) Různé funkce stroje jsou tam názorně ukázány, pokud tedy alespoň tušíte nějaké základy, mělo by vám to pomoci i beze slov.

Náhradní díly a příslušenství můžete sehnat buď originální, nebo se objevují i různé kopie. Díly a příslušenství vybírejte pečlivě, dobře je porovnejte se svým originálem - jestli ho máte.
Náhradní díly prodávají třeba na:
Galanterie Čendulka
Šicí stroje obchod
Ráj šití
Šicí centrum Radovský
Šicí stroje

Žádné komentáře:

Okomentovat