čtvrtek 2. května 2019

Mikina z teplákoviny s peříčky

Jednoduchou mikinu zvládnete i na obyčejném stroji, švy jsem šila rovným stehem a okraje tříkrokovým cik-cak stehem. Látka je z internetového obchodu, už není skladem, ale mají tam i jiné potištěné teplákoviny.

Kde jsem vzala střih? Ten jsem si okopírovala ze starší koupení mikiny. Pokud je kus oblečení dobře rozložitelný, není to nic složitého. Pod mikinu jsem dala papír a kreslila jsem tužkou čáry nebo tečky podél švů. U takové obyčejné mikiny stačí přední díl, zadní díl a rukáv. Pozor, střih na rukáv není symetrický, takže je potřeba nakreslit nejdřív přední stranu a na tu navázat zadní stranu.




U krku jsem na okraj úpletu našila viskózový šikmý proužek (také úpletový). Docela šikovná věc, i když samozřejmě by se hodil šicí stroj specializovaný na šití úpletů.



Takhle vypadají detaily rukávu a výstřihu.


A celá mikina!

Žádné komentáře:

Okomentovat