neděle 11. listopadu 2018

Sukně z africké látky - díl 1.

Tahle látka je trochu jako poklad, pochází totiž přímo z Afriky a dovezla mi ji kamarádka, která tam byla na dovolené. Pravá africká látka!
Líbí se vám? Mně moc!



Z části látky jsem si rozešila sukýnku - znovu sedlo a na něm našitá sukně + podšívka + zip. Zatím je vše rozpracované, ale už teď se na ni hrozně moc těším.

Sedlo je tentokrát trochu nižší, ale jako obvykle ze dvou vrstev látky, jedna vrstva s nažehleným vlizelínem. Na vnější část sedla je našitý dlouhý pruh látky….ten jsem před našitím musela naskládat tak, aby měl stejnou délku jako je délka sedla. Aby k sobě všechno pěkně pasovalo.




Na pruhu látky jsem vytvořila protizáhyby, přijde mi to elegantnější než obyčejné řasení, nad ohyby máte prostě větší kontrolu. Pruh sukně byl dlouhý cca 2x více než je obvod v dolní části sedla. Záhybů je tedy dost a byla to docela piplačka.
Celé dílko zatím takto, ještě mě čeká podšívka, zip a drobné detaily...


Žádné komentáře:

Okomentovat