pátek 27. dubna 2018

Mast z měsíčku lékařského

Po heřmánkové masti jsem si zkusila vyrobit mastičku měsíčkovou. Postup je úplně stejný, potřebujete:
Bambucké máslo
Bylinky (měsíček lékařský)
Kousek plátýnka
Olej na naředění masti (já mám avokádový)

Tuhé bambucké máslo jsem nechala rozpustit ve vodní lázni, vložila jsem sušený měsíček, aby bylo bylinek tak akorát, že budou všechny ponořené. Třikrát jsem směs v průběhu týdne zahřála a pak nechala pracovat a postupně tuhnout. Po posledním zahřátí jsem pomocí plátýnka oddělila kousky rostlin od masti. Aby mast nebyla po vychladnutí tak tuhá jako máslo, přidala jsem přiměřeně avokádového oleje, který jsem si k tomuto účelu dříve pořídila. Mast jsem přelila do malých kelímků, ve kterých ji skladuji a také rozdávám :)
 




Žádné komentáře:

Okomentovat