sobota 28. listopadu 2015

Doll Prague 2015

Porcelánové panenky mi přijdou strašidelné, k loutkám také nemám moc dobrý vztah, pak jsou ale panenky, které mě okouzlují. Jsou to umělecké panenky, které mají dospělé tělo a jsou to takové éterické bytosti, šatičky mají do detailů vypracované, prýmky a knoflíčky.
Jsou to panenky typu BJD (ball joint dolls) a dnes jsem byla na výstavě, kde jsem je viděla na vlastní oči. Musím říct, že na internetu jsem našla daleko hezčí kousky, líbí se mi prostě jen určitý typ těchto panenek, na výstavě byla směsice od medvídků (ty mě absolutně neberou), přes panenky – miminka (ty mi přijdou strašidelné), až po unikátní BJD dolls. Byly zde k vidění také loutky a panenky ze dřeva. Hodně jsem fotila, takže si můžete udělat představu, jak asi vypadá svět milovníků panenek. (Vkládám jen fotky panenek, které mě zaujaly a které se mi podařilo nafotit.)






 

Žádné komentáře:

Okomentovat