sobota 26. července 2014

Červené kalhoty

Poslední rok nosím skoro pořád sukně. Přestala jsem si kupovat kalhoty a tak mi zbyly v šatníku poslední. Ty se mi asi před týdnem totálně rozpáraly a jelikož jsem teď ve fázi "všechno oblečení si budu vyrábět sama", tak jsem si hned sehnala látku na nové. Látka je bavlněné s elastanem, taková jako pružná džínovina, barvu jsem chtěla trochu originálnější než běžnou džínově modrou, tak je vesele červená :) Látka stála asi 300 Kč + nitě a zip, čas strávený šitím počítám cca 6 hodin. Ale znáte to, než si vyberete dobře padnoucí kalhoty v obchodě, taky to pár hodin trvá.



A tady se můžete pokochat výsledkem, tentokrát už jsem docela spokojená i já :) Střih jsem si musela malinko přizpůsobit, hlavně nohavice byly dost široké, tak jsem je podél bočního švu zúžila.




Žádné komentáře:

Okomentovat