středa 21. ledna 2015

Kosmetika, kterou (ne)potřebuji

Občas se na youtube koukám na taková ta videa „spotřebováno za“ a přijde mi, že spotřebovávám asi tak desetinu kosmetiky než průměrná česká žena :) Nedávno jsem se zamyslela nad tím, co všechno na sebe nanáším, a přišla jsem na to, že používám tak málo věcí, že jsem spíš průměrný český muž ;) Spousta blogerek si tvoří seznamy kosmetiky, kterou (s)potřebuje, já jsem se v rámci "dematerializace" rozhodla napsat seznam věcí, které nepoužívám a tudíž nepotřebuji.
  • MAKE-UP
  • ODLIČOVAČ
  • VLHČENÉ UBROUSKY
  • KONDICIONER
  • MASKY NA VLASY
  • PĚNA NA HOLENÍ
  • RŮZNÉ ROZTODIVNÉ SPRCHOVÉ GELY (na ruce, nohy, obličej, intimní atp.)

Jelikož se nemaluji, nepoužívám ani žádný odličovací prostředek, na vlasy nanáším pouze ŠAMPON, holím se elektrickým holícím strojkem, takže odpadá spotřeba žiletek a gelů na holení. K mytí mi slouží tuhé MÝDLO, třeba i stejné jako na ruce. Občas si tedy dopřeju SPRCHOVÝ GEL, ale spíš v případě, když mi ho někdo dá jako dárek.

Na čem ale ujíždím jsou KRÉMY NA TĚLO a OLEJE. Občas si dělám legraci, že jsem nabalzamovaná jako Lenin. Nepostradatelný je také KRÉM NA OBLIČEJ. Pokud se nenamažu dvakrát denně, mám pocit, že je pleť napnutá. Na rty nanáším BALZÁM Peeper Keeper a z oblíbeného eshopu iHerb.com mám momentálně i DEODORANT.


Je bez alkoholu a bez sloučenin hliníku. Ty jsem označila nálepkou nebezpečné a raději se jim vyhýbám. Vlastním jednu voňavku.

A jaké kosmetické přípravky (ne)potřebujete vy?

2 komentáře:

  1. Asi jsem také průměrný český muž. :)) I když, v poslední době jsem si zvykla používat řasenku, ale spíš podle nálady a tak. :) Jinak jediné vlhčené ubrousky, které používám, jsou dětské a to ještě mimo obličej. :))

    Jinak sprchové gely, šampony a podobné věci jsem si přestala úplně kupovat již tak dva tři roky zpátky. Krémy si v krámě nekupuji už vůbec - po většině "supr krémů" jsem měla obličej jako paviání prdel. :D Tak jsem se začala pídit po nějaké přírodní kosmetice. Zamilovala jsem si okurkový krém z našlehaného bambuckého másla od Zelené větévky - někdy bych ho nejradši i jedla. :)) Mám ráda i jejich mýdla, ale v poslední době jsem přišla na Naturinku - jejich tuhé šampony mi vyhovují trochu víc, takže rovnou beru i mýdlíčka (Zelená větévka má zajímavé směsi vůní, takže si občas udělám radost i tam, když beru krém) a hlavně miluji jejich mýdlo na Intimní hygienu. Jakožto Crohnař neskutečně oceňuji. :)

    A pak jsem ještě ujetá na jeden výrobek - je to z aromaterapeutické sady Karla Hádka Femishea - je o intimní balzám, ale natírám s ním vše od intimních partií pomalu po odřený nos. :D Je to sice "dražší", ale vydrží vážně dost dlouho a už si bez něj neumím představit svou existenci. :)

    Takže u mě je to s tou kosmetikou asi takhle. :) Ještě tedy používám i vysloveně přírodní deodoranty. :) V krámě jsem vlastně nekoupila kosmetiku ani nepamatuji. A vůbec mi to nechybí. :)

    Hnízdo zvrhlé Narcisky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za obsáhlou inspiraci, zajímavé je, že jsem teď zrovna dostala od kamaráda mýdlo Naturinka :) vypadá moc pěkně a šetřím si ho na lepší časy :)

      Vymazat