neděle 19. října 2014

První letošní panenka Tilda

Tilda je norská značka designérky Tone Finnanger. Je to celý kouzelný svět panenek, zvířátek, látek doplňků a knížek s návody, jak si všechny ty romantické místy až přeslazené věci vyrobit. Loni jsem vyráběla celou skupinku panenek, letos jsem ušila zatím jen jednu. Dvě z látek na šatičky jsou originální značky Tilda, ta třetí červenobílá vánoční je z českého obchodu.


Z těchto látek jsem ušila šatičky.


Pak jsem se dala do šití samotné panenky. Nejdříve jsem si překreslila tělíčko a končetiny, ty jsem ušila a vycpala. Nohy nejsou v tělové barvě, protože mají simulovat punčošky.


Jednotlivé části těla jsem sešila k sobě.



A dozdobila. Použila jsem originální zlatou korunku, červené korálky, zlatou stuhu, na tváře červenou pastelku a na oči gelový fix na textil. Nezapomněla jsem ani na křídla, protože jde o andělskou princeznu. Křídla jsou ze světlé látky a tylu s třpytkami.

Docela piplačka, ale stojí to za to. Protože mám v bytě špatné světlo, využila jsem pěkného počasí a vydala se s panenkou do Stromovky :)






3 komentáře: