úterý 21. října 2014

Kalhoty pro sukňový typ

Před pár lety jsem přestala být kalhotový typ. Odjakživa jsem se mačkala v džínách a kraťasech, až mě napadlo, že bych to mohla zkusit jinak. Udělala jsem to tak, že jsem si přestala kupovat kalhoty a ty staré postupně dosloužily.
Na střední škole jsem dost ujížděla na manšestru. Jeden čas jsem měla z manšestru skoro vše včetně batohu a penálu. Jak jsem nedávno zjistila, je manšestr vlastně upravený samet. Proto je tak krásně heboučký! Na obrázku je vidět, jak jsou některá vlákna nechána v osnově a jiná střižená, to vytváří charakteristické proužky.

zdroj obrázku http://www.fashion-era.com/velvets/velvet.htm

Trochu jsem zauvažovala o návratu k manšestru a nakonec si pořídila tuhle super látku v petrolejové barvě.


Z ní jsem ušila manšestrové kalhoty. Střih je rovný, v pase bokový, nejdřív mi byly malé, tak jsem je rozšiřovala, pak jsem šití na pár týdnů odložila, o pár kilo zhubla a musela je naopak zabírat. Žehlila jsem je, ale ty chloupky jsou nezkrotitelné :)


Žádné komentáře:

Okomentovat