pátek 5. ledna 2018

Mytí vlasů marockým jílem

Maska na pleť z bílého jílu je hodně dobrá věc, o tom už jsem tu psala, ale co hnědý marocký jíl na vlasy?

První pokus dopadl poměrně dobře, jíl jsem smíchala s vodou a přidala trochu avokádového oleje, který jsem měla doma a koupila si ho na přípravu domácí mastičky. Vzniklou hmotu jsem nechala chvíli odpočinout, aby jíl nasákl vodu a pak jsem si ji postupně nanesla na pokožku hlavy. No nebudu předstírat, že šlo všechno hladce, mám koupelnu se světlými kachličkami, rozhodně se nejedná o čistý proces jako v případě klasického šamponu. Na internetu jsem si přečetla, že se mají vlasy po umytí opláchnout ještě octem s vodou, já měla doma jen citron, tak jsem udělala oplach z citronu.

Vlasy mám po umytí čisté, jemné, vypadají dobře, za mě spokojenost.

Marocký jíl jsem nakonec vyzkoušela ještě i na pleť a také to dopadlo dobře. Na omak je pleť stejně příjemná jako po použití bílého jílu, ten bílý je tedy trochu jemnější a přijde mi, že oproti marockému pleť i malinko zesvětlí, možná trochu více osvěží, alespoň na pohled. A bílý jíl se také trochu lépe smývá, takže na pleť budu spíš používat bílý francouzský jíl a na zbytek těla marocký lávový.



Žádné komentáře:

Okomentovat