čtvrtek 26. listopadu 2015

Počítač na operačním sále

V úterý jsem byla na operačním sále. Byla to docela pitva, rozebrali jsme jeden stolní počítač a jeden notebook. Netušila jsem, že z notebooku jde vyndat úplně vše, až vám zbyde jen displej v rámu s obalem na „vnitřnosti“ (obrazovku jsme ušetřili, ale prý jde také rozebrat).

Wifi karta, bluetooth, klávesnice, základní deska, pevný disk, všechno šlo pryč. Stolní počítač nedopadl o moc lépe ;) Když jsme se pořádně pokochali, počítače jsme uvedli do původního stavu, tedy skoro ;)

Byla to fakt zábava a od té doby lituju, že jsem na jaře při stěhování dala do elektroodpadu svůj starý rozbitý notebook. Mohla jsem se na něm pěkně vyřádit. Tak snad seženu nějaký jiný pokusný objekt.

Seminář pořádaly Czechitas, což je parta holek, která pořádá různé odborné semináře a kurzy pro holky, které by rády přičichly, nebo se rovnou uplatnily v IT. Holky holkám, jak samy říkají. Už jsem se chtěla přihlásit na nějaký kurz dříve, ale často vyžadují vlastní notebook, který já nemám. Co ale mám je sada nářadí a chuť si pořádně zašroubovat ;)

Momentka z workshopu

 

Žádné komentáře:

Okomentovat