pátek 17. listopadu 2017

Podzimně zimní vlněný kabát

Látku na kabát jsem si koupila v lednu 2016 a psala jsem o ní zde. Dlouho jsem pak sháněla látku na podšívku, která by sedla mému oku. Konečně sehnala, ale stejně se projekt kabát zařadil do takzvaných UFO, švadlenky možná znají, jde o “unfinished object”. Kabát jsem si střihla na jaře 2017, hmmm, opravdu se to trochu protáhlo a dlouho mi visel ve skříni v takového podobě:

sešitá vrchní vlněná vrstva a u ní střižená vnitřní část stojáčku z fleecu.



Jak se blížil podzim, zjistila jsem, že můj starý kabát už trochu dosluhuje a bude potřeba nový, jenže proč si kupovat nový, když mám stále ještě rozešitý ten tmavě modrý vlněný, že? Tak jsem se trochu vybičovala a věnovala kabátu jedno víkendové odpoledne a posunula ho do stadia:

jsou sešité díly podšívky a vložený vnitřek stojáčku, ke kterému je podšívka přišitá.



Těch odpolední bylo později daleko více, večery u dokumentů, proběhlo jedno párání zipu a kabátek je konečně(!) hotový. No nebudu si nalhávat, má své mouchy, ale musím říct, že od svého prvního kabátu jsem se přece jen malinko posunula.




Pro zajímavost, kolik mě stál materiál:
prošev světlý petrolejový (1.30m) 245 Kč
tmavě modrá vlněná látka ve výprodeji (1.30m) 260 Kč
zip 75 cm 67 Kč

Kdyby to někoho zajímalo, tak střih a návod je z Burdy 12/2001, malinko modifikovaný (především tak, aby se mi pod něj vešel pořádný zimní svetr).

Žádné komentáře:

Okomentovat