čtvrtek 30. června 2016

Den bez internetu

Jasně, že jsem schopná být celý jeden den bez internetu, klidně i týden, jenže tohle byl den, kdy jsem se chystala normálně pracovat, a protože máme veškeré podklady sdílené online a já pracuju z domova (permanentní home office), tak to prostě nešlo.

Poskytovatel psal, že je problém na jeho straně, tak jsem přestala panicky restartovat router a šla jsem dělat něco užitečného. Po tom, co jsem uklidila celý byt, nakoupila zásoby jídla a uvařila si, jsem se vrátila zpět k počítači a pořád nic. Zjistila jsem, že mě to znervózňuje, člověk může být jakkoliv soběstačný, ale internet si doma v truhlíku na balkoně nevypěstujete :)

Jak jsem o tom všem přemýšlela, došlo mi, co všechno mi internet poskytuje...
...nemám na počítači žádnou hudbu, když si chci něco pustit, tak přes internet.
...mám jen jeden film, který jsem viděla už dvakrát a tím se moje zásoby vyčerpaly.
...napadlo mě, že si zacvičím jógu, ale cvičím ji podle videí na youtube!
Jízdní řády autobusů mám naštěstí vytištěné na papíře, takže když jsem došila rozpracovanou kabelku, odjela jsem do města a doufala, že až se vrátím...

...tak to stále nefunguje! Dříve lidé na vesnici zápasili o holý život, dneska se pereme o každý kilobit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat